خطرناک ترین زنان اینترنت !

بسیاری از سازندگان بدافزارهای اینترنتی برای شکار کاربران اینترنتی همانند یک دام گذار حرفه ایی ، طعمه ایی باب دل مخاطبین درست می کنند ! آنها با ساختن و مدیریت سایتهایی آلوده به انواع نرم‌افزارهای جاسوسی، تبلیغاتی، هرزنامه، فیشینگ، ویروس و دیگر بدافزارهای مخرب و آزاردهنده منتظر ورود کاربران باقی می مانند و پس از آن رایانه مخاطب را چنان تسخیر می کنند که اغلب باعث از کار افتادن و نابودی بخشی از اطلاعات و داده های رایانه های شخصی می شود .

سازندگان سایت های آلوده ، اغلب سایت هایی برای بازیگران زن هالیوود و مانکن های مشهور می سازند چون بیشتر کاربران سینما و مد دوست دارند فیلم ها و عکس هایی از این اشخاص داشته باشند .

در واقع کاربرانی که نام یک چهره مطرح را در اینترنت جست‌و‌جو می‌کنند، احتمال اینکه با سایت‌هایی مواجه شوند که به رایانه آنها آسیب می‌زند، بسیار بالاست.

در این میان نام خانم کامرون دیاز (بازیگر و مانکن آمریکایی) در صدر دارندگان بیشترین سایت های مخرب است

http://famososycorazon.com/wp-content/uploads/2008/04/cameron-diaz-big.jpg

اغلب سایتهای مخرب از سادگی و خوش باوری کاربران خود سوء استفاده می کنند . می توان با کمی دقت به ماهیت بیشتر این تله ها پی برد . متفکر برجسته ایی نظیر ارد بزرگ می گوید : اینترنت همانند دریاست ، کسی که آن را نمی شناسد همانند کسی ست که شنا را نمی داند .
سایت مکافی هر ساله خطرناک‌ترین کلمات کلیدی جست‌و‌جو در اینترنت را منتشر می‌کند در لیست خطرناک‌ترین چهره‌های سرشناس در هنگام جست‌وجوی اینترنتی شرکت مکافی، مقام نخست از آن خانم کامرون دیاز (Cameron Diaz) است. بنا به اعلام مکافی، جست‌و‌جو درباره آخرین تصاویر و فیلم‌های مربوط به این بازیگر آمریکایی، ممکن است به رایانه کاربران لطمه وارد سازد.

در رده‌های بعدی این لیست می‌توان به :

http://www.khanevadeyema.com/upload/Image/3(71).jpg

جولیا رابرتز Julia Roberts (بازیگر هالیوود)

http://www.indianmi.org/newsletter/August%201/Reviews_files/jessica_biel1ALT_300_400.jpg

جسیکا بیل Jessica Biel (بازیگر هالیوود)

http://www.gulum.net/biyografi/images/biography/gisele-bundchen-1.jpg

ژیزل بوندشن Gisele Bundchen (مانکن برزیلی) و ... اشاره کرد.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بابک خرمدین

پژوهشی از مسعود اسپنتمان : فرهنگ در فلسفه ارد بزرگ

اهمیت توانایی نیروی انسانی ، در رشد مجموعه ها